♥

sâmbătă, 4 februarie 2012

Tort poseta vintage / Vintage purse cake



Tortuletul acesta a fost pt o tanara domnisoara care a implinit 14 ani. Si cum e o domnisoara extrem de cocheta, ne-am gandit la o poseta vintage de culorea turcoaz (culoarea anului).
Poseta am facut-o din pandispan de ciocolata umplut cu crema de vanilie si fulgi de ciocolata de casa.
"Tortul acesta a fost delicios ca o bucatica de rai" mi-a marturisit tanara sarbatorita, lucru care m-a umplut de bucurie :)) 

La multi ani Fafi !!!!






4 comentarii:

Anonim spunea...

Ce as papa si eu o feliuta !!!! Felicitari si ptr acesta , toate par atat de reale !!!

Ioana V. spunea...

m-am uitat de cateva ori ca sa fiu sigura ca ceea ce vad de fapt e doar o copie a realului, nu realul...:)) Ai imitat perfect o geanta adevarata! Felicitari, draga mea!

ana spunea...

Geanta arat foarte real...iar culoarea nu numai ca e superba,dar e si preferata mea.

andrada`s kitchen spunea...

:) Multumesc fetelor pt incurajari!!!

Ana, este o culoare magnifica si anul asta garderoba unei femei trebuie sa contina macar 1 pereche de pantofi de aceasta culoare.. sau o poseta :))

Trimiteți un comentariu