♥

sâmbătă, 18 februarie 2012

Tort cutie si pantof / Turquoise shoe and shoebox cake




Dupa atata joaca cu jucarii barbatesti, minge , teren de fotbal, camasa, Tir.. a venit timpul sa fac un tort dupa gustul meu :)) .
Am facut tortul acesta pt nasa mea Claudia care isi serbeaza azi cei 31 ani.. si cum stim cu totii ca e o sotie si o mama desavarsita m-am gandit ca acest tort sa reprezinte o alta parte a ei si sa-i celebreze feminitatea.
Am ales sa-i fac o cutie cu pantofi turchiz, pt ca anul asta orice femeie cocheta trebuie sa aiba o pereche de pantofi turchiz in garderoba ei :)))
Cum sunt nerabdatoare sa vi-l arat, postez deja tortul pe blog pt ca stiu ca ocupata fiind nu-l va vedea inainte ca eu sa ajung la ea.
Sper sa va placa !!

La multi ani Claudia!!! ♥♥♥♥

Tort de ciocolata insiropat in sirop de ciocolata si umplut cu crema fina  de ciocolata amaruie belgiana, imbracat in crema de ciocolata cu lapte si acoperit cu fondant.
Pantoful este din fondant. Ca de obicei, totul este comestibil.









Multumesct pt vizita si va mai astept!!

11 comentarii:

DiaMar bucataria galbena spunea...

Este divin,si are o culoare de vis,si unde mai pui ca este si ciocolatos.Pupici si petrecere frumoasa.

Mihaela spunea...

Este superb! imi plac foarte mult detaliile cu funtite, chiar minunat! ai luat un tipar de la un pantof adevarat? :)

cmarina67 spunea...

sei bravissima!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

Anonim spunea...

Mai , tu ne pacalesti !!!!!! .... daca nu pot sa musc din el , eu zic ca e real !!! ..arata perfect !!!

andrada`s kitchen spunea...

DiaMar: da, cuoarea este divina... si in timp ce faceam pantoful, ma gandeam ce fain ar fi sa pot face pantofi adevarati :)))) multumesc pt urare :* :*

andrada`s kitchen spunea...

Mihaela, nu am luat tipar de la pantofi adevarati, mi-am facut eu :)

andrada`s kitchen spunea...

Marina: e tu 6 un tesoro, cara mia :* :*

Magda, nuuuu va pacalesc deloc.. am dovezi :):):) Dar propun sa vi cu o postie de creveti si eu vin cu tort si cu pantoful la probat ;) ce zici, te bagi ? :P :P

Nely spunea...

Wooow, wooow, impecabil !!!!! La multi ani pentru nasa ta!

Maria spunea...

Senzational de perfect!!!!!!!Felicitari draga mea:X!!!!!

ana spunea...

Arata elegant si ...perfect.Un tort extraordinar!!!

Fab Chef spunea...

Ce torturi frumoase! Remarcabila atentia pentru detalii!

Trimiteți un comentariu